Előfizetés

Ismerje meg csomagajánlatainkat és válassza az Ön számára legoptimálisabbat.

Premium

56.900 Ft + áfa

/ év

Online HR iratmintatár HR vagy EHS területekre

Napi szintű változáskövető szolgáltatás

Központi dokumentumok megőrzési ideje (GDPR)

Kötelező HR szabályzatok gyűjteménye

Szakmai tartalmak

Szakmai tréningek

Technikai support

Egyszeri belépési díj: 49.900 Ft + áfa helyett most 0 Ft!

Prémium +

Egyedi megállapodás

szerint

Prémium funkciók +

Szakmai tanácsadói támogatás.

Vállalatára szabott egyedi iratminták, szabályzatok elkészítése és nyomon követése, a hatályos jogszabályokkal összhangban.

A központi és egyedi iratminták, szabályzatok teljes körű összehangolása, a jogszabályváltozások, illetve az általunk ajánlott, vagy Ön által kért módosítások követése és átvezetése.

Előfizetések részletei

Premium előfizetés részletei

Amennyiben ezt a csomagot választja, a kért munkaügyi vagy EHS dokumentumokon túl a területhez kapcsolódó kötelező szabályzatokat is megkapja. Emellett a program lehetőséget fog adni arra is, hogy munkavállalói adatok betöltése után személyre szabva, a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben készítse el cége munkaügyi, vagy EHS dokumentációját. A változásfigyelő szolgáltatás keretein belül minden ajánlott, illetve jogszabályban előírt módosítást átvezetünk a rendszerben, ön pedig egy gombnyomással alkalmazhatja az érintett munkavállalók dokumentumaira. Így biztosíthatja, hogy a cége HR, illetve EHS dokumentációja mindig naprakész lesz.

Figyelemmel kísérjük az olyan munkajogi és munkavédelmi változásokat is, amelyek nem feltétlenül érintik a dokumentumokat, de hatással lehetnek a működésre. Ezekről rövid összefoglalókban értesítjük önt.

Ezen felül Premium előfizetőink számára egy felhasználónak évi 2 db ingyenes szakmai továbbképzést is biztosítunk.

Premium+ előfizetés részletei

Premium+ előfizetőként a Premium előfizetésben foglaltak mellett kérheti kifejezetten az ön cégére szabott, egyedi iratminták és szabályzatok elkészítését, illetve ezek változáskövetését is. Ebben az esetben ráadásul biztosítjuk önnek a központi és egyedi iratminták, valamint szabályzatok teljes körű összehangolását, a jogszabályváltozások, illetve az általunk ajánlott, vagy ön által kért módosítások folyamatos követését és átvezetését. Ezen felül tanácsadói szolgáltatást is biztosítunk önnek, melynek keretében az ön által feltett kérdéseket akár kettő – öt munkanapon belül megválaszoljuk. 

Megrendelés


A digitalizált dokumentumok őre!

Kapcsolat

Aslan Systems Kft.

1146 Budapest, Dózsa György út 15. fsz. 1.

kapcsolat@a-systems.hu

+36704173087

© Aslan Systems Kft. Minden jog fenntartva!